ISO BELGELENDİRME
Önceki Sonraki
WorldFood Türkiye’nin En Büyük Gıda Fuarı
9-12 Eylül 2021
Provimes Web ve Mobil Kurulum ve Kullanım Eğitimimize Davetlisiniz.
03 Haziran, Perşembe
Ürün Hakkında

1-GÜN
İSTANBUL _ PAMUKKALE
22:00 mecidiyeköy - 23:00 Kadıköy evlendirme dairesi Otoparkı - 00:15 Adatepe merkez ofisimiz önünden hareketle İzmit - Adapazarı - Kütahya – Afyon güzergâhını takip ederek sınırsız BURCUM TURİZM ikramlarıyla Pamukkale’ye hareket edeceğiz. Toplam 675 km. normal hava ve yol koşullarında 10 saat sürecek olan yolculuğumuz esnasında yardımcı rehberimizin sınırsız servis anlayışı ve kaptanlarımızın güvenli sürüşü ile rahat ve keyifli bir yolculuk yapacağız.

2-GÜN
Pamukkale • Hierapolis Antik Kenti • Travertenler • Karahayıt • Kızılsu

Sabah yolda alınan serbest kahvaltı sonrası otelimize varıyoruz. Otelimizde vereceğimiz dinlenme molamızın ardından Arkeoloji literatüründe “Holy City” yani Kutsal Kent anlamına gelen Bergama Krallarından II.Eumenes tarafından MÖ. II. YY. başlarında kurulduğu ve Bergama’nın efsanevi kurucusu Telephosun karısı Amazonlar kraliçesi Hieradan adını alan Hierapolis Antik Kenti’yle başlıyoruz.Burada Frontinus Caddesi, Agora, Kuzey Bizans Kapısı, Güney Bizans Kapısı,Gymnasium, Tritonlu Çeşme Binası, İon Sütun Başlıklı Ev, Latrina, ApollonKutsal Alanı, Su Kanalları ve Nympheumlar, Plutonium, Surlar, Ortaçağ SelçukluKalesi Kalıntıları, Tiyatro, Aziz Philippus Martyrionu, Aziz Philippus Köprüsü,Direkli Kilise, Nekropol Alanı, Hamam Bazalika,Katedral, Büyük Hamam Kompleksi (Roma Hamamı), Domitian Kapısı (FrontinusKapısı) başlıca gezeceğimiz yapıtlar arasında. Hierapolis Antik Kenti gezimizin ardından Çaldağ’dan çıkan kalsiyum oksit içeren ırmağın sularının birikimiyle oluşan ünlü Travertenlere ulaşıyoruz. Kalsiyum içeren doğal su kaynakları nedeni ile oluşan ünlü beyaz Pamukkale Travertenleri´nde yürüyüş yaparak fotoğraf molası veriyoruz. Daha sonra yedi kilometre mesafedeki farklı bir doğalsu kaynağının oluşturduğu kırmızı renkteki Travertenleri görebileceğimiz Karahayıt´a gidiyoruz. Burada vereceğimiz serbest zaman ve fotoğraf molasının ardından bugünkü turumuzu tamamlayarak otelimize dönüyoruz. Otelimizde siz değerli misafirlerimiz kalan zamanlarını termal havuzlarda yüzerek değerlendirebilir. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3-GÜN
Pamukkale • Sakızcılar Asmaaltı Şelalesi • Afrodisias Antik Kenti • Keloğlanlar Mağarası

Sabah otelimizde alacağımız açık büfekahvaltı sonrasında Pamukkale´ye 35 km. uzaklıktaki Sakızcılar Asmaaltı Şelalesine (Ağlayan Kaya) hareket ediyoruz. Çal ilçesine bağlı SakızcılarKöyü´nde yer alan şelale eşsiz bir tabii güzellik sergilemektedir. Ağlayan Kayaolarak bilinen şelale, 30 metre yükseklikten dökülmektedir. Yeşille suyunbirleştiği şelalenin dibinde alabalık yetiştirilmektedir. Yeşiller arasında gizlenmiş yapısı, gürül gürül çağlayan ve ağlayan şelalesi ile aynı suda özenleyetiştirilen nefis alabalıkları ile dünyaca ün yapmış olan Hocanın Yerinde alınan serbest öğlen yemeği sonrasında Afrodisias’a hareket ediyoruz. Uzun süren arkeolojik çalışmalar neticesinde geçmişten bugüne hiç bozulmadan ortaya çıkarılan AfrodisiasAntik Kentinde; Arena, AntikTiyatro, Afrodit Tapınağı, Heykel Müzesi, Tetrapilon, Roma Hamamı, Kenan Erim’in mezarı, Antik Cadde gezimiz sonrasında Bir doğa harikası olan bu damlataş ormanını andıran Keloğlanlar Mağarasına hareket ediyoruz. 2003 yılında turizme açılan veTürkiye’de turizme açık 14 mağaradan biri olan Keloğlanlar Mağarasına girdiğimizde büyük bir galeri ile karşılaşıyoruz. Galeri boyunca mağarada binlerce yıl boyunca oluşan sarkıtlardan, makarna tabir edilen ince sarkıtlar ve dantel sarkıtlara kadar çeşitli örnekler göreceğiz. Tavandan damlayan suların oluşturduğu sarkıt ve dikitlerin birleşerek oluşturdukları sütunlar ile traverten oluşumlar, mağaraya ayrıca gizemli bir atmosfer kazandırmaktadır.Tavandaki geniş çatlaklardan kaynaklanan büyük sarkıtların dikitlerle ve birbirleri ile birleşmesi sonucu, mağaranın içinde doğal duvarlarla ayrılmış odalara benzer bölmeleri gezdikten sonra yanındaki dinlenme yeri Seyirlik Terasında Yaka Bucağı köy ve kasabaları ile Eşeler Dağı silsilesinin en güzel manzaralarını fotoğraflıyoruz.

4- GÜN
Laodikeia Antik Kenti • Kaklık Mağarası • Acıgöl (Çardak Gölü) • İstanbul

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında MÖ. I. Yüzyılda Anadolu´nun en önemli ve ünlü kentlerinden Laodikeia Antik Kentine hareket ediyoruz. Büyük Tiyatro, Küçük Tiyatro, Stadium, Gymnasium, Anıtsal Çeşme, Meclis Binası, Zeus Tapınağı ve Büyük Kilise gibi önemli yapıtları gezerek dokumaları ile dünyaca ünlü Buldan Bezi Tekstil Mağazalarını gezerek Kaklık Mağarasına hareket ediyoruz. Damlataşı, sarkıtları ve dikitleriyle süslü Pamukkale’de bulunan travertenlere benzeyen Traverten basamaklarıyla eşine rastlanmaz güzellikte olan Küçük Pamukkale veya Mağara Pamukkale olarakta bilinen Kaklık Mağarasını geziyoruz. Honaz Dağının muhteşem manzarası doğrultusunda Acı Göle(Çardak Gölü) ulaşıyoruz. Tektonik oluşumlu olan ve Yüzölçümü 41.34km2 olan gölü Söğüt dağlarından inen sular besler. Acı tuz gölü de denilen gölün rakımı 836 metredir. Gölde tuz ile birleşik olarak potasyum, sodyum ve sülfat olan gölde vereceğimiz molanın ardından İstanbul’a doğru yola çıkıyoruz. Akşam saatlerinde İstanbul’a varıyor ve siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalar da bırakarak yeni turlarımızda sizleri tekrar görmek üzere vedalaşıyoruz.

DAHİL OLAN HİZMETLER

OTOBÜSLE GİDİŞ DÖNÜŞ
4* OTELDE pp BB KONAKLAMA

AKŞAM YEMEKLERİ
 REHBERLİK
OTOBÜS İÇİ İKRAMLAR
SEYAHAT SİGORTASI

2015 YILI ERKEN REZERVASYONLARI AYNI FİYATTAN YAPILMAKTADIR.

FİYAT  399.00 TL

Firmanın Diğer Ürünleri
Yasal Uyarı
İsfirmarehberi.com´da yer alan kullanıcıların oluşturduğu tüm içerik, görüş ve bilgilerin doğruluğu, eksiksiz ve değişmez olduğu, yayınlanması ile ilgili yasal yükümlülükler içeriği oluşturan kullanıcıya aittir. Bu içeriğin, görüş ve bilgilerin yanlışlık, eksiklik veya yasalarla düzenlenmiş kurallara aykırılığından İsfirmarehberi.com hiçbir şekilde sorumlu değildir.